sobota, 8 lutego 2014

Dawno nie pisałam. Ale byłam ostatnio bardzo zaganiana:/ Załatwianie lekarza Kubie, teraz muszę jeszcze załatwić przeniesienie karty szczepień do nowej przychodni. Poza tym ciągle w pracy. W czwartek miałam jeden dzień wolny i pogoda była piękna to wkońcu udało mi się wyjść z koleżanką na spacer, który przekładałyśmy już tyle razy, że szkoda słów;) Jak to na babskim spotkaniu plotkowałyśmy, zajadałyśmy muffinki z lidla;) i zrobiłyśmy trochę zdjęć;)
Do tego uczę się obróbki zdjęć. Mam słabe doświadczenie i naprawdę bardzo mało umiem. W dodatku niemogę znaleźć żadnej sensownej instrukcji w internecie:( Ale metodą prób i błędów szukam i staram się ogarnąć to trochę;)
Widoki były naprawdę piękne;)

A to my;)

Z gorącymi pozdrowieniami :) M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz