niedziela, 2 lutego 2014

Bardzo ciekawe są zwyczaje Twojej nowej rodziny:) U nas niestety już się tak nie pielęgnuje tradycji. A szkoda:(
A u nas nastąpił powrót lata;) Mrozy odpuściły, chociaż przyznam szczerze, że chyba bym chciała żeby jeszcze trochę pomroziło;) No ale kiedyś musi się zrobić ciepło;) Jutro mam dzień wolny, więc pójdę z Kubą na zwiady, gdzie jest szkoła podstawowa z zerówką na tej mojej wiosce;) Niedługo będą zapisy dzieci do zerówki w szkole, a ja jeszcze niewiem gdzie jest najbliższa szkoła:| Jak pójdziemy na ten mały spacer to może zrobię parę zdjęć, żeby Ci pokazać;)
No i muszę się dowiedzieć, którzy sąsiedzi robią remont;) Wiem, wiem, głupie to i troche wścibskie z mojej strony, ale przepraszam bardzo, muszę wiedzieć ile zegarków trzeba kupić, bo co niektórzy to chyba nie posiadają takich urządzeń w domach i wiercą albo walą młotkami nawet po godzienie 23:| A żeby tego było mało któryś wspaniały sąsiad wali mi wtedy w kaloryfer:/ bo mu wiercenie przeszkadza, a tyłka z domu tez niechce mu się ruszyć i pójść osobiście i poprosić grzecznie lub nie żeby nie wiercić po 21:00

A tak z innej beczki. Mówiłam Ci chyba że skończyłam czytać "Zaklinacz czasu" prawda? Już zaczełam czytać kolejną książkę;) W między czasie(wczoraj wieczorem) oglądałam świetny film ;) "Igrzysta śmierci: w pierścieniu ognia" Naprawdę dobry film. Popłakałam się na nim:( ale bardzo mi się podobał. także polecam ci ten film obejżeć w wolnej chwili;) Pierwszą część Igrzysk Śmierci oglądałam jeszcze w zeszłym roku i przeczytałam książkę, a teraz po obejzeniu drugiej części wiem już co będę czytać jak skończę Dary Anioła;) Wiem wiem, mól książkowy ze mnie;) Moja teściowa się ostatnio śmiała, że ja książki pożeram;) Że żyję nimi;)
Może to prawda?
Całuję :* M.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takich ludzinco nie przestrzegają ciszy nocnej. Zrób zwiady a co :) Ty jesteś molem książkowym to prawda :) i żyjesz nimi też prawda. Igrzysk Śmierci nie czytałam i nie oglądałam. Chyba muszę to nadrobić bo jestes kolejną osobą polecającą to. Oglądałam Miasto kości, ciekawa jestem co będzie dalej bo się skończyło jakby miało byc.
    Moze to jest z literatury mlodziezowej, ale świetna książka a raczej seria pięciu tomów "Baśniobór" powinno się Tobie spodobać. Mnie tym zaraziły koleżanki z działu książki jak jeszcze pracowałam w empiku. Osobiście to poszukuje w Korei Baśnioboru chociaż po angielsku, bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miasto kości aktualnie czytam;) a druga część kochanie będzie;) jakos na jesien tego roku prawdopodobnie... bo już szukałam informacji na ten temat;)

    OdpowiedzUsuń