czwartek, 30 stycznia 2014



Cieszę się że wasza łazienka jest już zrobiona:) Mojej ruszać nie trzeba;) na szczeście ale nową pralkę chyba będzie trzeba kupić:/
Dzisiaj miałam wreszcie wolne;) ale jak to zwykle bywa przy moich wolnych dniach, nie odpoczęłam. rano Kubackiego do przedszkola trzeba zawieźć, wrócić do domu ogarnąć i dzisiaj byłam umówiona z koleżanką;) Miałyśmy iść na spacer i na kawę do naszej ulubionej kawiarni Coffee Heaven;) Nawet wzięłam aparat, żeby zrobić jakieś zdjęcia na spacerku i wrzucić je tutaj;) Jednak było tak zimno (-9stopni), że wylądowalyśmy w Rivierze na małych zakupach i oczywiście w kawiarni naszej;) Sacer nam nie wypalił. Temperatura może nie była tak bardzo mała ale wiało i troche śnieg padał i wydawało się jakby było dużo zimniej;) Mimo, że mialam pod spodniami rajstopy to z zimna czułam jakby ktoś mi szpilki w nogi wbijał:( niezbyt przyjemne uczucie...
Miałam do załatwienia jeszcze jedną sprawę - musialam kupić zamek do skrzynki na listy, ale stary zamek zostawilam w domu (bo jakby inaczej) wiesz...skleroza nie boli;) więc musiałam wrócić ze spotkania do domu i dopiero pojechac po ten zamek;| ale załatwiłam;)
A właśnie...kupiłam sobie dzisiaj nową książkę;) "Dary Anioła- Miasto kości" Cassandry Clare. Wczoraj oglądałam film na podstawie tej książki i baaardzo mi się podobał więc stwierdziłam, że muszę przeczytac też książkę;) Bo tą która wlasnie czytam to w zasadzie już kończę;) Swoją drogą bardzo dobra książka;) Mitch Albom "Zaklinacz Czasu" naprawdę warto przeczytać...Istny pożeracz czasu;) Jak będziesz miała ochotę i troche czasu to przeczytaj;)
Z racji tego, że z powodu brzydkiej pogody zdjęć nie zrobiłam:p to dzisiaj ich nie będzie:P

Buziaki M.



1 komentarz:

  1. Jak ja uwielbiam te nasze Nadmorskie klimaty ktore sprawiaja, ze zimno staje sie jeszcze zimniejsze. Az mi ciarki po plecach przeszly:p Moja mama zawsze powtaza ze kto nie ma w glowie ten ma w nogach :p
    Lecem u mnie sie sporo teraz dzieje tu jest teraz kilka dni wolnego, ale o tym napisze na blogu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń