wtorek, 4 marca 2014

Dawno do Ciebie nie pisałam...Przepraszam...Ale naprawdę niemiałam czasu na nic. Nawet mało czytałam:( jedynie w autobusach a to raptem 15 minut jak jechałam do pracy:(
Od jakiegoś czasu wychodzę z domu bardzo wcześnie i wracam bardzo późno.  I szczerze powiedziawszy jak wracam do domu to mam ochotę położyć się tylko i spać...Chyba muszę wybrać się do lekarza bo jestem ciągle zmęczona i niemam na nic ochoty:( no i ostatnio złapało mnie drobne przeziębienie:/ Ale taka pogoda u nas;) przesilenie wiosenne...Bo u nas Kochana wiosna już przyszła:) Mimo, że zapowiadają jeszcze mrozy i śnieg (tak słyszałam od klientów;)) to narazie się nie zapowiada:) mnie to cieszy, bo już mam dosyć zimowej kurtki szalika, szapki i rękawiczek;) Mam ochotę ubrać już lekką kurtkę i trampki, a jeszcze bardziej baleriny;)  Ale dosyć o pogodzie...
Jak już pisałam wcześniej niemam zabardzo na nic czasu:( więc i moje wieczory wyglądają słabo:| tak słabo...wracam i jedyne co zdąże zrobic zanim zasne to ukąpać Kube i położyć go do łóżka, ukąpać się pościelić łózko wejśc na sekunde sprawdzić poczte i jak tylko moja głowa dotknie poduszki to zasypiam:| Co mnietroche martwi, bo zazwyczaj albo oglądam jakiś film wieczorem, albo czytam książki;)
A miniony weekend jeszcze bardziej mnie wymęczył...w sobote po pracy odwiedził nas mój  kuzyn:) studiuje w Gdańsku więc nas odwiedza wtedy:) i nocuje u nas:) No i w ten weekend tez u nas był:) oczywiście ja wymiękłam i gdzies kolo 22 zmyłam się do łóżka;) ale dałam rade poczytać jeszcze:) Swoją drogą kończe już książkę i zaczynam się martwić co będe teraz czytać:( Książka bardzo mi się podoba. Zresztą ja lubię tego typu książki. O milości, aniołach, demonach itp;) Kończe kochana bo idę czytać moją książkę:) Wkońcu kiedyś muszę ją skończyć;)
Coraz cieplejsze całusy z Gdyni:* M.

3 komentarze:

  1. Hej! Ty moj pracusiu. Badz dzielna! Moze to oslabibie z przepracowania jsst albo przez to przesilenie wiosenne. Ja ostatnio przeczytalam wazystkie czesci igrzysk smierci. Chcialam ogladnac film tak z ciekawosci, ale moja madzia stanowczo zabrobila mi ogladac dopuki nie przeczytam ksiazki. Przeczytalam pieewszy tom i ogladnelam film hmmm ksiazka wspaniala film niezly. Z druga czescia zrobilam tak samo film tez niezly. Ksiazka jest fenomenalna. Gdy skonczylam czytac ostatni tom to wlasnie nie wiedzialam co mam dalej zrobic ze soba. To pomimo ze film mi sie srednio podoba obejzalam obie czesci drugi raz :p
    Teraz czytam drugi tom sagi z Rodu Otori "Na poslaniu z trawy"
    Jesli lubisz troche fantazy i nie przeszkadza ze ksiazka w enpiku lezy na literaruze mlodziezowej to polecam dwa tytuly. Pierwszy frnomenalna ksiazka "BASNIOBOR" autor Brandon Mull ma 5 tomow, jest cudna spodoba sie Tobie. W baltyckiej w emiku prawie wszytskie dziewczyny to czytaly. Jak kupisz to bedziesz miala dla Kubusia jak podrosnie.
    A drugi tytu to "Zelazny krol" pozniej jest "Zelazna Corka" kolejne tomy czekaja na tlumaczenie. Autor Julie Kagawa. No to sie rozpisalam mam nadzieje ze przypadna Tobie ksiazki do gustu. Ja czytam ksiazki w mojej znienawidzonej formie e- book. Kocham papierowe ksiazki. Ale lepszy ryc niz nic! Sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. poszukam i napewno przeczytam;) narazie musze zakupic drugi i trzeci tom Dary Anioła;) juz jak sam ten tytuł mowi- nie przeszkadza mi ze ksiazka lezy na dziale mlodziezowym;) czasami mam wrazenie ze tam sa najlepsze ksiazki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnosze czesto podobne wrazenie :) a gdzie najczesciej ksiazki kupujesz?

    OdpowiedzUsuń