piątek, 21 marca 2014

wiosna

Nareszcie oficjalnie mamy wiosnę:) Znowu robi się coraz cieplej, jednak wieczory sa jeszcze chłodne. Wczoraj w przeddzień pierwszego dnia kalendarzowej wiosny poszłam na dłuuuugi spacer z Kubą i z moja przyjaciółką Agnieszką:) W zasadzie to wybralismy się w poszukiwaniu butów, a skończyło się na spacerze po Skwerze Kościuszki. Pogoda była cudowna, mimo wiatru. Było chyba ze 20 stopni, słońce świeciło i grzało bardzo mocno:) Jak wyszliśmy z Kubą z domu przed 10:00 tak wróciliśmy przed 16:00;)
A dzisiaj? Wkońcu 21 marca;) Na Świętojańskiej wielkie święto;) Gdynia wita wiosne w wielkim stylu;) Miała byc jakas parada zabytkowych samochodów:) kręgle na powietrzu i tak zwany Dzień Kupca. Większość kawiarni, restauracji i sklepów ma być dzisiaj otwarta od samego rana aż do północy:D A ja gdzie? A ja dzisiaj caaaały bozy dzień w pracy;) Pogoda dzisiaj była równie piękna jak wczoraj, ale  jak wracałam z Kuba do domu to juz trochę zmarzliśmy:( co śmieszniejsze teraz pada deszcz i przeszła koło nas burza:) także podsumowanie pierwszego dnia wiosny wygląda następująco:

21 marca - Pierwszy dzień Wiosny i Dzień Wagarowicza- zaliczony
piękna pogoda Pierwszego Dnia Wiosny- zaliczona
pierwsza wiosenna burza- zaliczona

Jak to bylo? Po pierwszej wiosennej burzy mozna robic pikniki i siadac na ziemi bo juz została po zimie "ogrzmiana"? No to sezon piknikowy się zaczął:D

Wiosenne pozdrowienia ze słonecznej Gdyni.
Buziaczki :* M.

1 komentarz:

  1. U nas tez juz sie robi wiosennie. Dni staja sie cieplejsze aczkolwiek ciagle wieje chlodny wiatr. Teraz wolalam zeby juz go nie bylo, ale gdy tylko zrobi cieplo to bedzie parno i bede blagala o ten chlodny wiatr. Co do burzy nie lubie jej a tu jest zawsze sezon na tajfuny w koncu taki klimat;)
    Tutaj otwarte kawiarnie do nocy to standard albo restauracje 24h. Ja tam lubie wypic szklanke goracej czekolady wieczorem zwlaszcza w domku :)
    Pozdrawiam z Korei
    Ps. Usciskaj Kube

    OdpowiedzUsuń