piątek, 7 marca 2014

pralka...

Jakiś czas temu popsuła nam się pralka i pranie jak studenci kiedyś woziliśmy do rodziców...strasznie to męczące:( Aż któregoś dnia moja teściowa powiedziała ze odłożyła trochę pieniążków i jeszcze zobaczy ile w nastepnym miesiącu będzie mogła odłożyć....i.....mamy nową pralkę:D Dostaliśmy od Pawla mamy całą sumę na pralkę:) i kupiliśmy ją. W poniedzialek Paweł przyjechał po mnie i po Kubę na oksywie i wracając powiedział ze jedziemy do Media Marktu:) Na moje pytanie w jakim celu odpowiedzial tylko, że zobaczę jak dojedziemy. i odrazu skierował się do alejki z pralkami. Chodziliśmy chyba godzinę zanim udalo nam się ustalić czego szukamy i wkońcu wybrać to co nas interesowało:)
 Dzisiejszy dzień w poniedziałek wydawał sie tak odległy...Wiem że może to głupie ale ja naprawdę z niecierpliwością czekałam na dzisiaj, żeby wkońcu zrobić pranie w domu;) Żeby  nie czekać aż Paweł pojedzie do rodziców po nasze rzeczy i zawiezie kolejną partię "brudów":( I doczekałam się:) Panowie z Media przywieźli nam naszą pralke:D Kochana lepiej...Panowie czekali prawie 2 godziny pod naszym blokiem, aż ja wrócę do domu, żeby nam dostarczyć pralkę:) No niestety...jak się umawiam z kimś na godzinę 16 to nie siedzę w domu cały dzień w oczekiwaniu na tą godzinę:| A mieli przyjechac między 16 a 21. A ja z Kubackim byłam na umówionej miesiąc temu wizycie u lekarza. Więc jak wróciliśmy do domu i zobaczyłam samochód pod klatką to się troche zdziwiłam:| ale miło z ich strony, że czekali:)

Co do książek kochana to różnie to ze mną jest:P Zależy gdzie taniej:P Raz kupię w Empiku, bo tylko tam znajdę to czego szukam, a innym razem kupię w Matrasie bo tam są zawsze jakieś promocje:) -25% czasem -30% a to zawsze dyszka w kieszeni na następną książkę;)
Teraz mam chwilę przerwy w czytaniu...Muszę się trochę "odmóżdżyć";) i oglądam seriale na kompie;) ale już w przyszłym tygodniu jak tylko dostanę pieniążki biegnę do księgarni po kolejny tom "Dary Anioła";)
A tymczasem biegnę na serial;)
Buziaki:* M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz