poniedziałek, 20 stycznia 2014

My w zasadzie jesteśmy zdrowi. Kuba trochę pokasłuje i byl kilka dni na zwolnieniu, ale już dzisiaj poszedl do przedszkola:) Poza tym dzisiaj w przedszkolu mial występ z okazji Dnia Babci i Dziadka:) mówił nawet wierszyk:D no i dzisiaj Kubacki ma swoje święto;) jest już oficjalnie 5-cio latkiem;) zabrał dzisiaj cukierki do przedszkola żeby poczęstować kolegów i koleżanki i dostał nawet prezent z przedszkola--->kolorowanka, linijki 3D i taka opaska odblaskowa "wróć bezpiecznie ze szkoły do domu";) cieszył się jak dzwonek jak to w domu rozpakował;)
A ja dzisiaj zalatwiałam sprawy w urzędzie. Poszłam się wkońcu przemeldować na nowy adre;) i musiałam zejść też z wnioskiem o zmianę dowodu;) Musialam iść zrobić zdjęcie do DO;) w oczekiwaniu na otwarcie studia fotograficznego poszłam na pyszną cynamonową kawę do Starbucks'a. Później do księgarni Matras gdzie wkońcu znalazłam książkę, której szukałam od 2 tygodni;) Już zaczęłam ją czytać i zapowiada się ciekawie;) W sumie cały dzisiejszy dzień spędzilam poza domem. Wyszłam rano z Kubackim do przedszkola kolo godziny 6:40 a wróciłam gdzies koło 18:00. Głowa mi teraz pęka bo przecież królewna bez czapki chodzi a zawieja u nas, że głowę urywa dzisiaj była. I do tego -5stopni :( Zima do nas wkońcu przyszła;) zresztą może i dobrze, przynajmniej dzieciaki mają ferie zimowe;)
No nic kochana. Trzymaj się cieplutko i zdrowiej szybko;)
Buziaczki:* M.
P.S. to zdjęcie z zeszłorocznej zimy, ale teraz jest prawie tak samo;) tylko mocniej wieje;)

1 komentarz:

  1. Kubicki to juz tak duzy chlopak :-) ale ten czas leci :)moj dowod lezy w urzedzie i teraz czeka az go odbiore. A kaptura przy kurtce to ty nie masz? No to teraz ladnie prosze z Kubickim eleganckiego balwana ulepic. :) bede czekac na zdjecie!
    U nas tez napadalo sniegu, ale dzis slonko przygrzalo i sie roztopilo.

    OdpowiedzUsuń