niedziela, 19 stycznia 2014

odpowiedź:P

Narobilaś mi smaka na krokiety. Chyba kupię jutro kapustę kiszoną i też zrobie krokieciki, bo pierogi z kapustą, a raczej z bigosem mojej teściowej już były;) tak tak...z bigosem;) Paweł uwielbia bigos swojej mamy;) a jeszcze bardziej pierogi z tym bigosem, a  że teściówka dała nam pare słoików bigosu na przeprowadzkę i jeszcze jeden został, to zrobilam te pierogi;) sama nie jadłam, ale Paweł powiedział że były super;) zresztą ja to ostatnio bardzo mało jem. Jakoś niemam ochoty na jedzenie.
Po przeprowadzce miałam urwanie głowy. Praca, rozpakowywanie rzeczy, a jeszcze remont przedpokoju na dzień dobry się zrobił. Koszmar, mówię ci:( Ale ogarnełam;) w sumie to razem z Pawłem ogarneliśmy. Co prawda jeszcze dużo jest do zrobienia, tak żeby wszystko było po naszemu, ale to już powoli będziemy sobie robić.
Postanowiłam założyć tego bloga chyba z tego samego powodu co ty;) zawsze chciałam pisać bloga, a teraz pomyślałam, że ten blog będzie moimi listami do Ciebie:) i postaram się kochana odpisywać regularni na każdego Twojego posta:) 
dodaje specjalnie dla Ciebie kochana mojego Kubusia;) który swoją drogą ostatnio pytał o ciocie;) buziaki:*
Do napisania;) M.

1 komentarz:

  1. Kubusiowy urwis! Ucaluj tego przystojniaka od cioci. Powiedz ze jak przyjade to pojdziemy na lody :) Krokiety badz pierogi z bigosem musza byc super! Ja uwielbiam bigos :)

    OdpowiedzUsuń